piątek, 18 października 2013

Na początku słów kilka...

Witam wszystkich :-)

     Na samym początku może powiem coś o sobie. Mam na imię Tosia i jestem zwyczajną szesnastoletnią dziewczyną jakich w tym kraju sporo. 

     Uwielbiam poznawac inne kultury i właśnie o tym postanowiłam stworzyć blog. Oprócz tego kocham czytać książki. Szczególnie z gatunku fantasy i kryminały. Ulubieni autorzy??? Hmmm, jest ich wielu, ale jednak moimi faworytami są Agatha Christie oraz John Ronald Reuel Tolkien :-). Wiem, jestem banalna ale co ja na to poradzę. 
  
     Poza tym jestem do szaleństwa zakochana w Tomie Cruise oraz Johnny Depp'ie... 
A jeśli chodzi o muzykę??? To niestety, odpowiedz tutaj znowu będzie banalna. Słucham wszystkiego po trochu:-) I ja naprawdę słucham wszystkiego. Na mojej mp3 znajdziecie takich wykonawców jak: Frank Sinatra, ACDC, Bon Jovi, Iron Maiden, Bob Marley, Backstreed Boys, Sabaton, Ylvis, Toto, Alice Cooper i tak dalej, i tak dalej. Sami widzicie. Całkiem dużo gatunków muzyki :-)

    O czym marzę?? O zobaczenia tych wszystkich wspaniałych miejsc, które wam tutaj pokażę.
  
   No dobra, koniec mojego gadania. Za dwa dni pokaże się pierwszy post. Zaczniemy od czegoś niezwykłego, czyli od Australii :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz